onsdag den 7. november 2018

It's alive!!

Bloggen her har ligget død i så mange år, at jeg fuldstændig havde glemt alt om den. Var det ikke fordi en kollega spurgte efter en opskrift fra mig, som jeg kun har liggende på en underside af bloggen, havde jeg nok aldrig tænkt på den igen. But here we are.

Så den var det største rod, og tydede op i den, bare fordi: "hvad nu hvis nogle finder den". Det er der så åbenbart stadig, da jeg har omkring 100 besøgende om måneden. Vildt nok på en blog hvis seneste indlæg er mere end 5 år gammelt 😂

Jeg dyrker stadig chilier og lave lækre pastas, hot sauces osv. hvert åt, så hvorfor ikke dele fra tid til anden? 😋

Jeg arbejder stadig med gaming og går stadig op i at lave mad, og enten skabe egne opskrifter eller forfine andre. Så jeg kan jo lige så godt dele lidt med jer andre igen. Min tid som ejer af n-club og senere hen vært og skribent for pixel.tv er forbi. Men jeg gamer stadig og er meget aktiv.

Pt. står jeg bare den nordiske Splatoon 2 liga Freezing Squids League, som jeg har afsluttet 2 sæsoner af. og hvor hold fra Danmark, Norge, Sverige og Finland delltog. Derudover agere jeg spillere træner for et ren dansk hold i samme spil: Team Rygrad. Vi spiller jævnligt med i udenland ligaer og turneringer og forsøger at skabe et hold, som langsomt med sikkert nærmer sig toppen af vestlige teams. 

Jeg laver også LAN turneringer i København med min partner in crime Thomas Dyregaard, som jeg kender tilbage fra den gode gamle n-club tid. Vi har lavet Switch'n'Play sammen, og alene i år har vi kørt en månedlig Mario Kart 8 Deluxe turnering på Café Triheart i København, og der ligger også i kortene, at vi kommer til at afholde Smash turneringer fra næste år. Planen er, inden for to år at stable et egentlig eSport arrangement/LAN sammen, som udelukkende fokusere på de mindre eSports grene (set med danske øjne).

En biweekly Podcast der hedder Nintendosofaen er det også blevet tik, og den laver jeg sammen med tre andre gutter. Super hyggeligt podcast som jeg varm kan anbefale. Du kan finde den på alle større Podcast udbydere, du skal blot søge på navnet. 

Nååh ja. Så er jeg også lige blevet far, og selvom det ikke er det bloggen handler om, så kan det da godt være den kommer til at lyde en smule mere moden end tidligere (som om...😂😜)

Anyway. Fedt du kiggede forbi. Jeg kan ikke love der kommer monster meget nyt herinde, men lidt skal der nok dukke op. 

Velkommen (tilbage?) 🤜🤛

Daniel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar