torsdag den 14. juli 2011

Kæresten gav mig bagjul

Kære bloggers, dudes and dudettes...


Min søde, dejlige rare kæreste gav mig sgu bagjul idag. Eller forjul...Hmm Dunno. Men hun diskede sgu op med lækker julemad på en helt almindelig torsdag :) Min bedre halvdel var hjemme hele dagen i dag og havde åbenbart lyst til at forkæle sig selv og hendes højtelskede, geniale, fantastiske og frem for alt meget beskedne mand ;) Jeg bukker mig i støvet et kort øjeblik for kvinden jeg elsker, da sådan noget her går 100% lige i mit gode madhjerte. Kæft det er godt scoret *klapper mig selv på skulderen*

Men fuck it. jeg vil ikke bruge hele denne fantastiske aften på at lave et langt eftertænksomt indlæg. Jeg vil bare smide en flok billeder til jer, så i kan misunder mig den lækre mad og derefter vil jeg tilbringe resten af aftenen med ren hygge og god stemning. Det er lige sådan jeg har lyst til at starte min forlængede weekend og jo.. jeg vender frygtelig tilbage med endnu et kapitel af Takt og Tone for Stodders 2011 imorgen eller i weekenden. Jeg har jo tid nok ;)

Og her..... vær'go at savle kære venner :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar