tirsdag den 19. juli 2011

Når en lille ny er kommet til verdenen :)

Kære bloggers, tåber og andre der dingler forbi..

Jeg har i dag fået en lille ny baby herhjemme. Min første chili er sgu endelig dukket op =OD
Et stk. Royal Black chili er dukket frem på den ene af min chiliplanter og det er jo nærmest som at blive far til en lille ny. Overdriver jeg? Neeej mig? never ever noooooo...

Nu har jeg ikke just grønne fingre. Normalt kan jeg tage livet af en plastik blomst på under 5 dage og selv kaktusser har lidt under min pleje, som ofre for kinesisk vanddråbetortur. Men det er lykkedes at frembringe den første chili og jeg kan garantere jer alle for, at den vil blive nusset og pusslet omkring til den er helt klar. Så skal første bid tages og det bliver muuuuums. Ja, ja jeg ved godt jeg er lidt freaky med det her shit. Men når jeg om 1 til 1 1/2 måned vælter mig i forskllige chilisorter, som jeg så kan bruge til, at lave chili pastaer, chili olier osv. med, så ved jeg i vil misunder mig. Ikke mindst så går jeg stadig med de her opskrifter på nye BBQ saucer i mit hovedet, som jeg ikke kan kommer i gang med før jeg har mine Chocolate Scotch Bonnet og mine OmniColor chilier klar.

Men alt i alt, vil jeg bare lige dele denne lille sygelige hverdagsglæde med jer allesammen og når jeg nu alligevel har forsødet din dag med lidt god, men total ubrugelig viden, så vil jeg lige slutte af for idag, med billedet af det lille ny familie medlem:


Nu vil jeg forlade dig, og om du bruger aftenen på dig selv, din kæreste, på en aftenspiller, lidt god mad, eller hvad du nu kan finder på, er fint med mig. Personlig vil jeg tage en tur på bakken med min bedre halvdel og min vuffer.

Ha' en fantastisk aften alle i herlige mennesker derude =O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar