mandag den 14. november 2011

En Nørd og hans legetøj

Kære bloggers gadget freaks, mobil entusiaster osv.

Som nogen nok ved, der arbejder jeg fortsat i et større dansk teleselskab, men ikke så længe endnu. Det gør, at jeg snart skifte til nyt nummer og derfor skal der ske lidt forandringer. Jeg anser ikke mig selv som værende en mobilfreak, men på den anden side, så er min telefon den gadget jeg bruger mest tid på, så derfor er det altid dejligt at få en ny. Min iPhone 3GS 32GB har udtjent sin værnepligt og derfor skal den nu opgraderes til en iPhone 4S 16GB.

Min gamle iPhones sidste job i denne omgang bliver ironisk nok, at tage billeder af udpakningen af dens egen afløser. Lidt ligesom at skulle lære en elev op, for derefter selv at få sparket fordi man nu er i overskud. Men så'  lære den også lidt om livet og det med, at de gamle skubbes til side, så de unge kan træde frem i solen. Der var lige 2 øres lærdom midt i det hele der´ ;)












Til sidst vil jeg for en god ordens skyld lige sammenligne et par billeder taget med min gamle 3GS og min nye 4S. gæt selv hvilket billeder der er taget med hvilken telefon....



Læg mærke til sidste billeder... inden for få dage kommer der lidt om min nye mokka, amok, syg i roen agtige og helt igennem fantastiske stykke sortvands brygger :)

2 kommentarer:

  1. Har du husket at slå blitz til på begge cams, eller er der bare spasser-blitz på den iPhone, du har brugt til billederne i venstre side?

    Anyways. Den ser sgu lækker ud den nye!

    /Ninja

    SvarSlet
  2. Det er også lidt snyd, da der hverken er fotolys eller blitz idnbygget i den gamle 3GS ;) Men fe´den er den da den nye :D

    SvarSlet